Monday, May 7, 2012

Rupa Selebriti yang Seiras Orang Sejarah( 38 Gambar )

Korang penah tak nampak orang yang seiras member-member ke?Serius waktu blaja kat KL dulu pnah laa nampak rupa member aku kat sekolah dulu.Memang sebijik serupa.....mula tue nak tegur takut silap orang,perhati ja dari jauh dulu.Bila dah rasa memang betul laa member aku.Pergi laaa tegur....tau apa terjadi? Dia cakap "ehh sapa nie?", trus dia blah macam aku nak ngorat dia plak.Aduss...malu giler time tu.huhuhuhu.....lepas dari ari tu, seiras macam mana pun aku tak tegur dah.....hahahahahaha

via

4 Comments
Comments

4 comments:

  1. hehe...sama la...aku pun takut nak tegur2 org seiras ni...ekeke

    ReplyDelete
  2. Wah! hebat... memang nampak seiras.. saya bru follow awak!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...