Thursday, May 31, 2012

Keputusan Undian

Assalamualaikum........
Trima kasih kepada pelawat blog nie jer.....dan kepada yang mungkin tersesat ke blog nie...
Nie hanyalah blog biasa yang baru nak berkembang,saya berharap sangat sokongan korang dalam memajukan blog nie....

Lagi 2 hari akan genaplah 3bulan blog nie beroperasi .....dengan artikel pertama dulu bertajuk Timeline Facebook yang da BOOM.Mulanya memang tak banyak sangat sambutan tapi sekarang mungkin dah ramai kot..hehehehe.
Bermula awak bulan Mei nie aku dah meletakkan undian untuk menilai blog nie.......nak tau gak kan kot-kot ada yang xsuka ke kat blog nie...sapa tau kan...huhuhuhu.Dan undian berakhir pada hari nie dan keputusannya amat lah aku suka...Sebab apa?Tengok kat bawah nie keputusan undian tu.
Cantik tak rajah niee..hehehehe

Aku suka bukan jer sebab korang nilai blog nie menarik tau.....aku suka gak korang komen negatif, sebabnyer boleh aku perbaiki blog nie untuk jadi lagi bagus lagi..Aku berharap sangat nak tahu apa laa yang kurangnya pada blog nie.Tolong yer bagitau.....

Selama 3 bulan blog nie beroperasi dengan purata entri setiap hari adalah 3 entri dan jumlah Pageview sehingga sekarang dah mencapai 67,000 dengan 310 entri yang dikeluarkan.Ok tak bagi korang?Mungkin blog lain ada yang lagi bagus kan?

Aku bercadang nak tukar header kat atas tu la....Ok tak header tu? Entri lepas nie harap korang nilai erkk header mana yang patut aku pilih...
Oklaa..takat nie jer kot aku merepek......Terima kasih kerana sudi membaca....






0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...