Tuesday, March 20, 2012

Lukisan Watak-Watak Yang Power dan Mencuit Hati

Watak amat penting dalam sesuatu cerita,namun untuk mencipta watak bukan sesuatu yang mudah.Korang rasa macam mana bila tengok hasil lukisan kali nie?Bagi aku laa....perhh,teruja betul.Nak tahu kenapa?Sebab  lukisan ini dihasilkan melalui Adobe Photoshop dengan menggunakan drawing tablet atau drawing pad.Tapi kat negara diorang mungkin ada lagi laa peralatan yang lebih canggih.Mungkin ada sesetengah dari kita tak tahu apa bendanya drawing pad tu kan?Seperti juga melukis menggunakan pensel dan berus,melukis dengan menggunakan drawing pad juga juga menggunakan kemahiran yang sama cuma kelebihan menggunakan drawing pad adalah mudah memadam kesilapan dan lukisan tidak kotor.Berbalik kepada kenapa aku teruja bila tengok lukisan nie,sebab aku juga teringin untuk mencapai hasil seperti diorang ni buat.Aku tiada guru untuk belajar,so dengan mengkaji dan mencabar diri dapat menghasilkan kualiti yang baik.Betul tak pendapat aku?Ini pendapat aku laa....Apa pun kita layan dulu yer lukisan ni dan jangan lupa komen kat bawah yer.sama-sama kita berkongsi pendapat.


via
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...